O'Must


Female genital health care cream RM59.90

PROTECTION of a woman’s intimate area is important, but sometimes, herbal concoctions, ordinary soaps, chemicals and antiseptics such as feminine hygiene products can be detrimental to the genital area.

O’Must is specially formulated as a daily female external genital care cream which functions as a sensitiser and conditioner. It also provides relief for moderate to severe vaginal dryness and pain during intercourse, and symptoms associated with menopause.

The product contains a variety of natural ingredients including vitamin E, rosemary oil, aloe vera, honey, royal jelly and propolis.

BERDAFTAR DENGAN THE US FDA (CPIS NO. F1070347)
BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (NOT 07121640KE)

O'must Woman's Genital Cream
Krim Perapi Genital

cantik.segar.harum

Ia didapati selamat dan sesuai sesuai untuk kelembutan dan kegebuan vulva. Krim perapi ini boleh digunakan setiap hari selepas selesai mandi.

Ia ada pelindung semula jadi untuk mencegah kuman, kulat dan kuman virus. Amalan penggunaan krim ini akan membuatkan kulit vulva lembut, segar, terlindung daripada jangkitan kuman, kulat dan kuman virus.

O"MUST Krim Perapi Genital Mustahak Bagi Setiap Wanita?

O"MUST Krim Perapi Genital telah dikaji secara Klinikal Dalam Suasana Terkawal Dengan Plasibo untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan.

O'MUST Krim Perapi Genital telah mengatasi standard keselamatan antarabangsa untuk Ujian Metal (Heavy Metal Test- Arsonic, Mercury, Lead, Cadmium) dan Ujian Mikrob (Microbial Limit Test)
  • Mengekalkan kesegaran, sensitiviti dan hygen vulva.

  • Memastikan vulva sentiasa mantap, licin dan kukuh serta mengekalkan kelembabpan kepada kulit yang sensitif.

  • Memberi perlindungan dan membantu menghindar dari pendedahan daripada kulat dan bakteria.

  • Minyak aromatic ketimuran yang feminine mengekalkan keharuman dan kesegaran.

  • Meningkatkan kefahaman dan kesedaran genital.

Penjagaan Genital Yang Baik Untuk Memastikan Hubungan Seksual Yang Baik

Mengikut Dr. Ismail Tambi, Pakar Kesihatan Seksual terkenal di Malaysia, Wanita malu menghadapi anggota genital mereka. Oleh yang demikian mereka mengalami kesukaran untuk menikmati keseronokan yang diberikan oleh genital mereka. Kesedaran Vulva dalam penghayatan sensasi yang pelbagai dari keseluruhan anggota itu ialah kemuncak keseronokan seksual wanita. Hygen, kebersihan, kesihatan kulit, perasaan seronok dan sensitiviti sememangnya perlu dikekalkan jika peranan anggota seksual hendak dihayati dengan sepenuhnya. Dengan menumpukan ini dalam minda maka suatu krim yang unik dan istimewa telah di rumuskan iaitu KRIM PERAPI GENITAL O'MUST.


SUMBER: Memahami Anggota Genital Wanita Kearah Penjagaan Genital Yang Baik! Program pendidikan oleh Dr. Ismail Tambi (AMT., MBBS., DRM.)

0 comments:

 

Pengikut

Blog List