Virile For Men


Virile For Men (Penjagaan & Pemulihan Zakar) RM59.90
BERDAFTAR DENGAN US FDA (CPIS NO. F1058996)
BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (MAL04100536K)
BERDAFTAR DENGAN HEALTH SCIENCES AUTHORITY (HSA), SINGAPORE

VIRILE FOR MEN KEPERIHATIAN ALAT KELAMIN
Selamat.Mudah.Berkesan

TERBUKTI BERKESAN SECARA KAJIAN KLINIKAL OLEH PAKAR
TIADA KESAN SAMPINGAN & PRODUK DISAHKAN HALAL


MENGAPA VIRILE FOR MEN MENJADI PILIHAN LELAKI ZAMAN KINI?


VIRILE FOR MEN krim unggul yang harus dimiliki oleh setiap lelaki. Virile for Men adalah satu-satunya krim untuk lelaki yang direka 100% selamat, mudah digunakan dan ternyata berkesan. Formulasi khususnya mengabung jalinkan intipati daripada sejenis ikan (Periophtalmodon Schlosseri) dan dua jenis herba "aprodisiac" (Epemedium Sagittatu) dan (Muira Pauma).

  • Memantapkan Kesegaran & kekuatan Alat Kelamin.
  • Memberikan Ketegangan dan Ketahanan pada Alat Kelamin.
  • Memantapkan Daya Sensitif & Daya Kawalan Alat Kelamin.
  • Meningkatkan Kesihatan Kulit Dengan Vitamin & Herba.
  • Memantapkan Kelangsingan Kulit.
  • Meningkatkan Kesedaran Penjagaan Alat Kelamin & Kemegahan Diri.

VIRILE FOR MEN TERBUKTI BERKESAN SECARA KAJIAN KLINIKAL (PLASIBO)

"Krim penggunaan peribadi anggota sulit didapati memberi kesan baik kepada zakar, membuat kulit zakar segar dan sensitif. Membuat tisu cergas dan struktur zakar kukuh. Lelaki yang mempunyai lemah daya kawalan ejakulasi dapat mengawalnya melalui sistem bio-feedback. Mereka yang mencapai ereksi yang kurang mantap mendapati ereksi mereka lebih mantap selepas penggunaan krim. Kajian dengan menggunakan krim Plasibo iaitu krim tanpa ramun herba dan ikan belacak tidak memberi apa-apa kesan positif kepada pengguna.

Dr. Mohd Ismail Tambi (A.M.T., MBBS., D.R.M.) (Pakar Andrology)

VIRILE FOR MEN adalah formula hebat yang menggunakan kaedah saintifik yang menggabungkan krim bersama formula herba yang menggunakan sistem "Transdermal Delivery" untuk menyerapkan krim ke dalam salur darah melalui alat jantina lelaki.

"Transdermal Delivery" adalah suatu kaedah saintifik yang terhebat masa kini yang didefinasikan sebagai kaedah yang dapat menyerap bahan ke dalam badan melalui kulit. Bilamana VIRILE fOR MEN disapu terus ke alat kelamin lelaki, bahan-bahan aktif yang terdapat di dalam krim ini terus meresap ke dalam salur darah melalui "Transdermal Delivery".

"Transdermal Delivery" menggandakan kadar serapan yang paling sesuai bagi sesuatu bahan untuk menggelakkan terbentuknya asid di dalam perut yang dapat membetuk gastric, menghindarkan kerosakan dalam sistem penghadaman dan sisterm perkumuhan dalam hati manusia.

NOTA:

Jika Pertama kali Anda menggunakan Krim VIRILE FOR MEN anda akan merasai kehangatan dan rasa menyucuk, yang mana ini adalah situasi yang normal.

VIRILE FOR MEN adalah selamat.mudah.berkesan dengan keunikan formula Tiada Urutan, Tidak Melekit dan Tidak Berminyak.


Cara Penggunaan Krim Virile








0 comments:

 

Pengikut

Blog List